Rozbor

HTGN league 4v4 2007 - Play-off info

htgn logo

Už je to 7 týdnů, kdy začala úplně nová HTGN league. Přišla nová grafika, nový anticheat, nová pravidla a samozřejmě nové ceny. V úterý byly odehrány poslední zápasy, kdy se ještě mohlo zamotat pořadí. První zápasy play-off budou odehrány příští úterý, kdy si každý tým volí mapu a my se nyní můžeme podívat, kdo si Play-off zahraje.

Exit Tactical Guide - Weapons Cache

tactics banner

Vzhledem k tomu, že se delší dobu nic neděje, rozhodli jsme se udělat něco pro naši komunitu a pomoci zvláště mladším a méně zkušenějším klanům. Pokusíme se týden co týden rozebrat jednu mapu, popsat základní taktiky jak za assault, tak za defence a ukázat si nějaké tipy a triky. Taktiky rozdělím vždy na dvě části, low a high a to především podle zkušeností týmu.

Dnes začneme na mapě Weapons Cache. Mapa, kterou většina hráčů zná a týmy na ni mají taktiky především za defence, s tím že assault už se nějak uhraje. Mapa je to malá, určena především na osobní souboje. Assault musí splnit dva objectivy, kde především primární objective je kámen úrazu.

Nejlepší verze Americas Army

americas armyNa mnoha fórech a diskuzích se nalézají články na téma jak vývojáři kazí verzi od verze víc, a jak se lidem líbila ta předchozí verze a ta nová „saje“. Tento článek si klade za svůj jakkoli nemožný úkol najít tu nejlepší verzi ze všech.

První verze America’s Army, která byla kdy vydaná, verze 1.0.0, vyšla 4. července roku 2002. Obsahovala šest dodnes hraných map, a už to dokazuje, jakou péči v té době AA dostávala od svých vývojářů. America’s Army si hned s touto verzí našla mnoho příznivců hlavně svým neotřelým gameplayem...

TWL league 5v5 2007 - Play-off info

twl
V neděli byli dohrány poslední zápasy sezóny a tuto neděli již startují zápasy Play-off. Pojďme se spolu podívat, kdo si letos play-off zahraje a kdo má asi největší šanci. První zápasy budou odehrány na mapách SF Sandstorm a Dusk. Obě mapy jsou kontaktní a velmi rychlé a myslím že se máme na co těšit:

Významnější klany cz/sk aao scény aneb kam jít, když hledáte klan

Dnešním článkem jsem se rozhodl zabruslit na tenký led naší české klanové aao scény a seznámit nejenom nováčky s klany, které naší českou Americas Army drží nad vodou. Klany jsem schválně seřadil podle abecedy, protože správně seřadit všechny klany podle jejich úrovně není vůbec jednoduché a podle mě - nemožné. Ale i tak tady máme klany silnější a slabší a vzhledem k tomu, že nové klany se objevují stejně často jako mizí, nemám v nich takový přehled. I tak na konci článku uvedu některé, které stojí za zmínku a v krátkosti je představím.

Rozhoduje v Americas Army aim nebo náhoda?

Už jste se někdy cítili jako by vaše zbraň měla svou vlastní hlavu a vaše kulky létaly všude jen ne tam kam jste ve skutečnosti mířili? Připadlo vám někdy že nemá cenu mířit, když vám ta lama dávala headshoty a přitom mířila kamsi do nebe? No tak to nejste sami; mnoho hráčů je frustrováno tím, jak někdy herní mechanismus vypadá víc založený na náhodě a na štěstí než na schopnostech. V tomto článku zkusím zjistit, jak pracuje tento mechanismus, a zda je založený na vaší schopnosti udržet cíl v zaměřovači nebo na náhodném algoritmu.

TWL League

Napadlo nás, že by nebylo špatné občas na naše stránky přidat nejen novinku ze světa AA, ale i nějakou tu radu, názor, analýzu nebo informaci. Dnes jsme si připravili malý článek o Teamwarfare lize a především o té nejprestižnější: Invite lize.

Jazyk nepřítele

Zajímalo Vás z čeho vznikl jazyk, který používá Váš nepřítel? Jsme tu přece pro Vás :)

K tématu se nedávno velmi přesně vyjádřil [DEV]Pye, který je považován za největší autoritu mezi vývojáři. Řekl:

Opforian ("Nepřátelština") je založena na evropských jazycích. V oblastích evropy měli Římané obrovský vliv po dlouhou dobu, příkladem je Itálie, Španělsko, Portugalsko a Francie. Tyto evropské jazyky jsou pak řazený do tzv. Románských jazyků.